نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3051
-
الف
+

بازیگر سریال «خانه به دوش» : فلم های لودگی بازی نمی کنم

مریم امیرجلالی می گوید: تصور جذب مخاطب با ترویج بی حیایی اشتباه است ، مردم بی حیایی را دوست ندارند .

مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون ضمن اشاره به دلایل حضور کمرنگش در آثار کمیدی، درباره راز ماندگاری سریال «خانه به دوش» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مریم امیرجلالی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با اشاره به دلایل حضور کمرنگش در آثار کمیدی سال‌های اخیر سینما و تلویزیون ایران ، یکی از ویژگی‌های مهم سریال‌های ماندگاری مانند «خانه به‌دوش» را حجب و حیای کرکترها توصیف کرد.

«مریم امیرجلالی» در خصوص سریال «خانه به دوش» که سال گذشته از تلویزیون آی فیلم 2 به نشر رسید ، گفت: به نظر من در هر سریالی موضوع اول و مهم فلمنامه است. وقتی فلمنامه خوبی در دست داشته باشیم همه انگیزه پیدا می‌کنند که خوب کار کنند . «خانه به دوش» فلمنامه خوبی داشت .

وی درباره علاقه مردم به این سریال گفت : «خانه به دوش» تا حد زیادی به زندگی عادی مردم نزدیک است و مشکلاتی را بیان می‌کند که مردم به صورت روزمره با آن دست به گریبان هستند. به همین دلیل، مخاطبان بسیار آسان با بازیگران این سریال همزاد پنداری می‌کنند.

بازیگر سریال «متهم گریخت» یادآور شد : وقتی از دل مردم صحبت کنید و تیم مسلکی داشته باشید، مطمئناً کارتان دیده می‌شود. خودتان هم می‌بینید که مردم طنزهای ساده را دوست دارند، مثلاً «متهم گریخت» و «ترش و شیرین» را هم مانند «خانه به دوش» دوست داشتند.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : به طور کلی، سادگی، بی ریا بودن عوامل و یکرنگی در این سریال موج می‌زند و همین موضوع باعث شده است که مردم آن را دوست داشته باشند.

بانو «امیرجلالی» با اشاره به یک نکته درباره رابطه زوجی که در سریال «خانه به دوش» وجود داشت، بیان کرد: موضوع جالبی در این سریال اتفاق می‌افتد که به نظر من خاص است. حجب و حیای خاصی در این سریال وجود دارد. وقتی من به عنوان همسر ماشاالله قربان صدقه‌اش می‌روم، سریع دیالوگم را عوض می‌کنم، چون نوعی خجالت بین من و او حاکم است.

وی در ادامه افزود : این حیا چیز خوبی است و منحصر به فرد است اما در سریال‌های جدید این حجب و حیا را نمی‌بینیم. من تصورم این است که مردم بی حیایی را دوست ندارند و اشتباه است که فکر کنیم با دیالوگ‌های بی پرده می‌توانیم آن ها را به سمت خودمان جلب کنیم.

این بازیگر درباره نقش آفرینی در سریال‌های طنز به مهر گفت: کار کردن در سریال‌های کمیدی را دوست دارم اما برایم مهم است که طنز به حالت کوچه بازاری نباشد. فلمنامه هایی به من پیشنهاد می‌شود که در آن ها نوعی لودگی وجود دارد و باید به زور مردم را بخندانید که چنین کارهایی را قبول نمی‌کنم.

وی درباره نشر سریال‌های کمیدی برای مردم گفت : مردم از دیدن سکانس‌های جدی و غم‌انگیز خسته شده‌اند و بهتر است سریال‌های طنز بیشتری بسازیم. البته به یاد داشته باشید که در قالب طنز می‌توان پیام‌های جدی‌ به مردم داد.مثلاً در سریال «خانه به دوش» می‌بینیم در عین حال که خانواده ماشاالله فقیرند اما با یکدیگر همدل هستند.

«مریم امیرجلالی» متولد 29 قوس(آذر) 1326 در تهران و دانش آموخته رشته حسابداری می باشد.

«چهاردیواری» ، «چهارخانه» ، «نقطه چین» و «چهار چرخ» از دیگر سریال هایی است که وی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر